-
Montażysta dekoracji sceny
Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Dodane: wczoraj,
Lokalizacja: śląskie / Bytom,
montaż i demontaż dekoracji sceny oraz innych elementów scenografii, załadunek i rozładunek, wykonywanie drobnych prac ślusarsko-stolarskich. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: umiejętność obsługi...
-
Archiwista dokumentów elektronicznych
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Dodane: wczoraj,
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec,
-przyjmowanie w formie papierowej dokumentów w postaci akt i ad acta z innych komórek organizacyjnych, wydawanie dokumentacji w postaci papierowej i elektronicznej na podstawie złożonych zamówień, digitalizacja dokumentacji papierowej akt i ad act do programu...
-
Pracownik biurowy (staż)
Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Dodane: wczoraj,
Lokalizacja: śląskie / Zabrze,
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
-
Sprzedawca
Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Dodane: wczoraj,
Lokalizacja: śląskie / Bieruń,
Sprzedaż towarów, obsługa klienta, wykładanie towarów *praca w systemie 2-zmianowym 06:00-14:00, 13:00-21:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wykształcenie bez znaczenia, mile widziane doświadczenie zawodowe
-
Pracownik obsługi biurowej
Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Dodane: wczoraj,
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza,
-prace pomocnicze w sekretariacie, czynności biurowe związane z obiegiem poczty w jednostce, prace pomocnicze w archiwum, zakładanie akt sprawy, obsługa interesantów, obsługa urzadzeń biurowych (komputer, ksero, skaner), prowadzenie urządzeń ewidencyjnych,...
-
Dyspozytor
Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Dodane: wczoraj,
Lokalizacja: śląskie / Pyskowice,
Odpowiedzialność za realizację zleceń transportowych realizowanych przez firmę, dbałość o jakość i terminowość dostaw. Praca zdalna. Wymagania konieczne: Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole Wymagania inne: doświadczenie zawodowe na stanowisku...