Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Staż - referent
Miejsce pracy: Chorzów
Numer: StPr/25/0204
- szkolenie BHP, ppoż., ODO;- zapoznanie z organizacją i specyfiką instytucji, a także obowiązującymi procedurami;- zapoznanie z regulaminem organizacyjnym;- doskonalenie umiejętności obsługi urządzeń biurowych;- nauka i pomoc w zakresie przedmiotu działania kancelarii urzędu tj.: przyjmowania i ewidencjonowania w systemach informatycznych składanych deklaracji podatkowych, wniosków, informacji, korespondencji i innych dokumentów wpływających do urzędu w wersji papierowej oraz elektronicznej, a także weryfikowania ich pod względem formalnym; podziału korespondencji na poszczególne komórki organizacyjne urzędu, potwierdzania daty wpływu na ww. dokumentach; przyjmowania korespondencji do wysyłki w wersji papierowej, przygotowania zwrotnego potwierdzenia odbioru, ewidencjonowane w systemach informatycznych, funkcjonowania składów chronologicznych oraz ich obsługi;- nauka i pomoc w obsłudze sekretariatu urzędu;- nauka i pomoc w zakresie obsługi archiwum zakładowego (procedura przekazywania akt do archiwum zakładowego, udostępniania i wypożyczania dokumentacji przechowywanej w archiwum);- nauka i pomoc przy ewidencjonowaniu dokumentów źródłowych w systemach informatycznych;- nauka sporządzania informacji, analiz i sprawozdań w zakresie realizowanych zadań;- wykonywanie czynności pomocniczych przy realizacji zadań związanych z gospodarowaniem mieniem eksploatacyjno-zaopatrzeniowym;- pomoc w gromadzeniu i przygotowywaniu danych i informacji niezbędnych do sporządzanych sprawozdań i pism kierowanych w szczególności do Izby Administracji Skarbowej;- nauka redagowania pism;- wyszukiwanie i segregacja tytułów wykonawczych;- podział korespondencji na rejony egzekucyjne;- segregacja oraz dopinanie zwrotnych potwierdzeń odbioru do wysłanych zajęć/pism/postanowień;- kompletowanie akt i archiwizacja dokumentów;- sporządzanie kserokopii dokumentacji;wprowadzanie do bazy Poltaź deklaracji/zeznań;- anulowanie zajęć komorniczych;- segregowanie poczty;- wprowadzanie do SPP deklaracji PCC-3;- przesyłanie dokumentów zgodnie z właściwością miejscową;- obsługa klienta przy przyjmowaniu zeznań/deklaracji;- archiwizacja dokumentów.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: odporność na stres ; wysoka kultura osobista
Uprawnienia: dobra obsługa komputera
Wymagania inne: Miejsce pracy:Chorzów
Rodzaj umowy:Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie