Miejsce pracy: Gliwice
Ogłoszenie o naborze Nr 129611
Warunki pracy
praca samodzielna, biurowa - w wymiarze 1 etatu (umowa o pracę zawarta na czas zastępstwa),
praca wykonywana jest w większości w pozycji siedzącej i związana z dokumentami, obsługą urządzeń biurowych, znajomością programów komputerowych,
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, oświetlenie naturalne i sztuczne,
Zakres zadań
- będzie wprowadzała dokumenty do programu finansowo – księgowego,
- będzie prowadziła kasę podręczną komendy zgodnie z „Instrukcją kasową”,
- będzie wykonywała wstępną kontrolę dokumentów finansowych pod względem formalno – rachunkowym,
- będzie prowadziła rejestr faktur oraz regulowała zobowiązania (przelewy) wobec dostawców,
- będzie prowadziła kontrolę formalno – rachunkową dokumentów przedstawianych przez jednostki Ochotniczych Straży Pożarnych do rozliczania dotacji z budżetu państwa,
- będzie archiwizowała dokumenty Sekcji Finansów,
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- w przypadku wyższego wykształcenia – kierunek rachunkowość (praktyka nie jest wymagana)
- w przypadku średniego wykształcenia - posiadanie co najmniej 2-letniego doświadczenia zawodowego w księgowości
- mile widziana znajomość programów finansowo – księgowych grupy „Symfonia
- mile widziana znajomość zasad naliczania zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń
- znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- kreatywność i umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność samodzielnej pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dyspozycyjność, terminowość, dokładność