Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: portugalski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Chęć do nauki
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy na podobnym stanowisku (jako osoba świadcząca wsparcie techniczne). Wymagana znajomość obszaru technologicznego. Wymagana motywacja do zdobywania wiedzy na temat procedur i procesów Service Desk. Wymagana elastyczność do pracy zmianowej.
Katowice
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYWg programu stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYZakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki....
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY