Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dobra komunikacja werbalna
Uprawnienia: obsługa internetu
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B i/lub obsłudze klienta; umiejętności: obsługa komputera, znajomość pakietu Office, umiejętność skutecznego komunikowania się, orientacja na klienta, zdolności do samodzielnego realizowania uzgodnionych celów, umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie.
Tychy
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów : Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe : Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów,...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYZakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów (głównie duże i średnie firmy) w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju. Prowadzenie rozmów biznesowych, negocjacji oraz prezentacji ofert (kursy, doradztwo, energia, projekty ESG). Wdrażanie naszych...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYOsoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży odpowiedzialna będzie za: Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie dokumentacji handlowej. Współpracę z klientami zagranicznymi. Współpracę z przełożonymi w celu realizacji planów sprzedaży....
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY