Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dobra komunikacja werbalna
Uprawnienia: obsługa internetu
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B i/lub obsłudze klienta; umiejętności: obsługa komputera, znajomość pakietu Office, umiejętność skutecznego komunikowania się, orientacja na klienta, zdolności do samodzielnego realizowania uzgodnionych celów, umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie.
Tychy
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. Sprzedaży odpowiedzialna będzie za: Przygotowanie ofert handlowych i prowadzenie dokumentacji handlowej. Współpracę z klientami zagranicznymi. Współpracę z przełożonymi w celu realizacji planów sprzedaży....
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYZakres obowiązków: Realizacja planów sprzedażowych. Badanie potrzeb klientów i dostosowywanie ofert do ich wymagań. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami. Prowadzenie negocjacji handlowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Obsługa...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYZakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie klientów (głównie duże i średnie firmy) w obszarze ESG i zrównoważonego rozwoju. Prowadzenie rozmów biznesowych, negocjacji oraz prezentacji ofert (kursy, doradztwo, energia, projekty ESG). Wdrażanie naszych...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY