Obsługa telefoniczna klientów niemieckojęzycznych. Wsparcie w zakresie napraw, gwarancji i części. Zdalne rozwiązywanie problemów. Dobór produktów dostosowanych do potrzeb klienta. Praca z systemem CRM. Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1)....
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYDu betreust Kunden per Telefon, Chat und E-Mail - professionell, aber mit einem Lächeln, Du dokumentierst Interaktionen im CRM-System - du verfolgst, welche Maßnahmen du ergriffen und welche Lösung du vorgeschlagen hast, damit dir nichts entgeht - Details sind...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYObsługa klientów niemieckojęzycznych poprzez różne kanały komunikacji. Zarządzanie całym procesem zamówień. Zapewnianie wsparcia technicznego. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych. Płynność w języku niemieckim (C1/C2). Dobra znajomość języka...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY