Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYWspółpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYWspieranie klientów drogą mailową, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń przy użyciu dostępnych narzędzi. Obsługa zwrotów finansowych i zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych. Komunikacja z klientami, rejestrowanie informacji w systemie...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY