- Obsługa zapytań graczy z czatu, e-maila, portali internetowych oraz social media. Rozwiazywanie pytań za pośrednictwem systemów zgłoszeniowych (głównie graczy online) w jeżyku angielskim. Bieżąca obsługa programów komputerowych. Obsługa klienta międzynarodowego. Rozwiazywanie i śledzenie problemów dla Klientów międzynarodowych (kontakt wyłącznie w języku angielskim). Współpraca z zespołem projektowym (wyłącznie w języku angielskim). Wsparcie dewelopera gry/aplikacji (wyłącznie w języku angielskim). Praca na komputerze w systemie ticketowym. - Godziny pracy: 8:00-16:00.
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Mile widziane doświadczenie w branży gier komputerowych i/lub obsłudze klienta. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS Office i pakietu Google.
Miejsce pracy:
Katowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Opis stanowiska Koordynacja całego procesu zlecenia - od wejścia zlecenia do systemu do jego opłacenia przez klienta Wyjaśnienie niezgodności w zleceniach. Publikacja i weryfikacja sprawozdań z badań Współpraca z zespołem w celu nieustannego podnoszenia...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYResponsibilities: 1) Provide requested services to customers as a part of the Service Catalogue: Review and provide information about the situation status of their orders, deliveries, and invoices data, Monitor customer compliance to agreed logistic trade terms,...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYSpecjalista na tym stanowisku, będzie odpowiedzialny za za całokształt działań związanych z obsługą klienta. Zapewniamy możliwość rozwoju w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijającej się branż, a także możliwość współpracy z klientami...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY