kontakt z klientami za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, wsparcie w zakresie zapytań produktowych, gwarancyjnych i technicznych, wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie CRM, współpraca z innymi działami w celu skutecznego rozwiązania zgłoszeń,...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYOdbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYZakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY