Wymagania:- Bieżąca obsługa biura zespołu kontraktów- Zamawianie materiałów biurowych bieżąca kontrola ich dostępności- Zamawianie sprzętu IT poprzez dział IT- Wypełnianie i rejestracja wniosków zakupowych na materiały biuro i pomocnicze dodziałania biura- Prowadzenie dziennika korespondencji wychodzącej i przychodzącej tutaj w głównejmierze korespondencja z i do Krakowa.- Przesyłki odbieranie i nadawanie- Prowadzenie obiegu faktur tzn powiadomienie że faktura czy protokół przerobowy trafiłydo ZK zamiast do kontrolingu w Krakowie. Wysłanie i otrzymanie potwierdzenieotrzymania. Archiwizacja dokumentów obiegu potwierdzeń otrzymania- Nadzór nad umowami do podpisu finalnego przez zarząd. Wysłanie do sekretariatuzarządu. Monitowanie że wróciła podpisana kto i gdzie ją zarejestrował i gdzie jestprzechowywany oryginał.- Kontakt z najemcą biura w zakresie serwisu technicznego w biurze sprzątania itd.Nadzór nad usunięciem usterek.- Rejestracja spotkań i organizacja kalendarza spotkań dyrektora ZKPowiadamianie pozostałych pracowników dostępności dyrektora i kierownikakontraktu w kalendarzu. Koordynacja tych kalendarzy i informacja zwrotnao spotkaniu do dyrektora i kier. kontraktu.W tym zakresie kontakt z asystentkami prezesa i wice prezesa. Ustalaniedostępność Zarządu i informacja zwrotna do dyrektora ZK- Zarządzanie rezerwacjami sal konferencyjnych.poprzez system rezerwacji najemcy DL SPACE do 15h/m-c- Organizacja i obsługa spotkań. Przygotowanie wody kawy herbaty.Dla pracowników własnych i gości. Przyjęcie gości w biurze skierowanie dopoczekalni zaproponowanie kawy herbaty itd przygotowanie i podanie tejże kawyherbaty itd.- Bieżąca kontrola rejestracji czasu pracy pracowników oddziału obsługa delegacjirezerwacji biletów- Monitorowanie lista obecności była podpisana.- Monitorowanie informacji o nieobecności urlopie. Informacja o homeoffice L4 informacjatrafia do sekretariatu ( oprócz rejestracji w systemie ).- Odnotowanie w liście obecności i informacja do dyrektora ZK- Monitorowanie i korespondencja związana z przygotowanie i wystawienie delegacjirezerwacja biletów,hoteli wraz ze złożeniem do podpisu. Monitorowanie czypracownik rozliczył się z delegacji.- Wdrożenie w system informatyczny kadrowy ( np.TETA)- Organizacja spotkań firmowych dla zespołu biura w Katowicach oraz rezerwacja np.restauracji na spotkania np. gości / Zarządu /Dyrektora handlowego w przypadkuspotkań z ZK Katowice.- Stworzenie listy restauracji hoteli kontakt bezpośredni z menadżerami sali / recepcji.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Uprawnienia: bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Wymagania inne:mile widziane studentki studiów, preferowane kierunki techniczne: architektura, budownictwo, wydział ochrony srododwiska, wydział elektryczny lub administracja i finanse.Mile widziana znajomość dodatkowego języka.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:od 5 000 do 5 500 PLN