Praca hybrydowa (stacjonarna/niestacjonarna)
Teren działania: województwo śląskie
- Research biznesowy potencjalnych klientów za pośrednictwem wskazanych, lub równoważnych narzędzi
- Budowanie bazy klientów (kontaktów) zgodnie ze wyznaczonymi standardami
- Przygotowywanie i przeprowadzanie kampanii cold mailingowych, telefonicznych z celem generowania leadów (główny kanał- mailowy)
- Regularny kontakt ze wskazanymi klientami – kontrola zakupów i satysfakcji ze współpracy, wpływanie na koszyk zakupowy.
- Zarządzanie przygotowaną bazą danych
- Tworzenie zindywidualizowanych maili oraz współpraca z przełożonym nam copywritingiem
- Śledzenie kampanii i analiza jej skuteczniści
- Generowanie leadów dla zespołu sprzedażowego
- Administracja „Aplikacją B2B” będącą kanałem składania zamówień przez klientów
- Obsługa ERP w zakresie:
- Wprowadzania nowych klientów i zamówień
- Koordynacji dostępności produktów i terminów realizacji
- Aktualizacji bazy produktów i kontrahentów
- Współpracy z innymi działami (logistyka, finanse) w procesie zamówień