Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Uprawnienia: Dokładność
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na stanowisku przedstawiciela ds. obsługi klienta. Wymagana znajomość języka angielskiego w piśmie w stopniu wyższym średnio zaawansowanym (B2). Wymagane umiejętności organizacyjne, pełna dyspozycyjność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 6 000,72 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYWykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYObsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY