Project Manager - Architekt
Miejsce pracy: Katowice
Zakres zadań:
- rozdzielanie i monitorowanie realizacji projektów wewnątrz zespołu,
- nadzór jakościowy nad zleconymi projektami oraz pracą członków własnego zespołu,
- wspomaganie, doradztwo oraz monitoring rozwoju członków własnego zespołu,
- współpraca i komunikacja z innymi działami firmy w celu terminowej i jakościowej realizacji projektów,
- nadzór nad realizacją wewnętrznych procedur firmy,
- monitorowanie zmian w prawie i wdrażanie ich do bieżącej pracy,
- tworzenie harmonogramów dla zakresu projektowania,
- koordynacja prac projektowych z przedstawicielami innych działów firmy.
- wykształcenie wyższe, techniczne w kierunku architektonicznym,
- doświadczenie w prowadzeniu uzgodnień formalno prawnych w urzędach,
- uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności architektonicznej,
- podstawowa znajomość oprogramowań Autodesk CAD, Autodesk Revit,
- znajomość Prawa Budowlanego
- umiejętność zarządzania zespołem
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- kompleksowe wyposażenie w narzędzia pracy
- pakiet benefitów