- Ogólny zakres obowiązków:1. Odpowiadanie za wszystkie działania w zakresie rejestracji zleceń i zapytań dla krajów Ameryki Południowej i Meksyku w języku hiszpańskim i angielskim;2. Odpowiadanie za wszystkie działania w zakresie rejestracji zleceń i zapytań z Niemiec (tworzenie ofert, ustalanie warunków w języku niemieckim);3. Zarządzania całym procesem sprzedażowym od otrzymania zapytania, przez przejrzenie historii sprzedaży, skalkulowanie ceny; przejrzenie warunków, skomunikowanie wewnętrzne prowadzące do ustalenia finalnej oferty;4. Utrzymywania bieżącej poprawności/zgodności systemu zarządzania;5. Wysyłania finalnych ofert sprzedażowych do osób z działu sprzedaży; odpowiedzialnych za ten specyficzny obszar;6. Weryfikacji, kompletowania i wprowadzania szczegółów zamówienia do systemów komputerowych;7. Tworzenia dokumentów transportowych /eksportowych, kiedy jest to wymagane;8. Dbania o bieżącą aktualność baz danych klientów (za pomocą firmowych systemów IT, jak CMS);9. Dbania o administrowanie prawidłowością informacji dla księgowości, produkcji i działu wysyłki;10. Stosowania przepisów bezpieczeństwa;11. Udzielania wsparcia Koordynatorowi Wsparcia Sprzedaży.12. Wykonywanie innych, niewymienionych powyżej poleceń przełożonego, jeżeli nie są sprzeczne z przepisami prawa.- Godziny Pracy: 8:30-16:30
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: niemiecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Język: hiszpański, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie min. wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mile widziana znajomość rynku taśm przenośnikowych.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 387 PLN