segregowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjno-archiwalną, oznaczanie teczek i akt zgodnie z przyjętymi standardami, sporządzanie list akt przekazywanych do archiwum, weryfikacja kompletności akt, sprawdzanie poprawności i...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYzarządzanie dokumentami - sporządzanie, segregowanie; prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji działowej; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; tworzenie i prowadzenie rejestrów dokumentów; pomoc i asystowanie przy bieżących zadaniach; generowanie raportów...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYosoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Wymagania...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY