Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dyspozycyjność
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Zaangażowanie
Uprawnienia: Obowiązkowość
Uprawnienia: Wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie administracyjno-biurowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy biurowej.
Katowice
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 200 do 5 900 PLN
Wynagrodzenie: 5200 do 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 1 miesiąc. Druga umowa na czas określony. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Obsługa platformy KSEF Urzędu i jednostek budżetowych.2. Kontakt i współpraca z jednostkami budżetowymi.3. Przekazywanie korespondencji do jednostek budżetowych.4. Analiza wzajemnych wyłączeń...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYJesteśmy firmą projektującą i produkującą maszyny i urządzenia do produkcji opakowań kartonowych. Na rynku istniejemy od ponad 35 lat.Zakres obowiązków:Organizacja administracyjna biura, współpraca z biurem księgowym oraz wsparcie obsługi kadrowej,...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYTwój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY