Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD
minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze administracji publicznej lub organizacji pozarządowych o charakterze społecznym
Sosnowiec
Umowa o pracę na czas określony
od 5 200 do 6 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Zakres obowiązków został określony w części A ust. 3 Ogłoszenia o naborze nr BKP.2110.32.2025 na stanowisko podinspektora Zespołu Prasowego w Kancelarii Prezydenta Miasta dostępnego pod linkiem:...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Prowadzenie księgowości analitycznej przypisów, odpisów, wpłat, zwrotów i zaliczeń nadpłat w zakresiepodatków i opłat lokalnych.2. Sprawdzanie terminowości wpłat.3. Podejmowanie czynności...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYProwadzenie spraw związanych z rejestracją stanu cywilnego: przygotowanie projektów aktów stanu cywilnego, przenoszenie aktów stanu cywilnego do rejestru stanu cywilnego, obsługa klienta z zakresu rejestracji stanu cywilnego oraz wydawania zaświadczeń i...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY