Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Lider obsługi
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/25/1269
- Monitorowanie i utrzymanie systemów oraz sieci komputerowych. Diagnozowanie i rozwiązywanie usterek sprzętu, oprogramowania i sieci. Udzielanie wsparcia technicznego pracownikom oraz klientom. Dokumentowanie problemów technicznych i działań naprawczych. Odpowiadanie na zapytania klientów (czat, e-mail, telefon). Rozwiązywanie problemów i reklamacji zgodnie z procedurami. Eskalowanie złożonych przypadków do odpowiednich działów. Koordynacja zespołu operacyjnego. Przygotowanie i wdrożenie nowych pracowników. Monitorowanie i ocena pracy zespołu (frekwencja, wygląd, jakość usług). Przekazywanie informacji i raportowanie do kierownictwa. Tworzenie raportów, grafików i dokumentacji operacyjnej. Nadzór nad porządkiem w miejscu pracy. Praca w międzynarodowym środowisku. Obsługa oprogramowania w języka angielskim.- Godziny wykonywania zlecenia: różne godziny - zgodnie ze zleceniem.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Chęć zdobywania wiedzy
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Umiejętność myślenia analitycznego
Wymagania inne: Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:od 31,00 PLN
Opis wynagrodzenia:Wynagrodzenie: 31 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na czas nieokreślony. Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach