Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email z profesjonalizmem. Dokumentowanie interakcji z klientem, rozwiązania problemów i dalszych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Aktualizacja wiedzy...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYObsługa klienta poprzez telefon, czat i e-mail, w tym zarządzanie zapytaniami. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi z empatią i profesjonalizmem, z zachowaniem poufności. Praca zespołowa na rzecz doskonałości w obsłudze klienta. Znajomość języka...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYKomunikowanie się z klientami przez telefon, czat i e-mail; obsługa zapytań przychodzących i wychodzących. Zapewnienie wyjątkowej obsługi z empatią i profesjonalizmem, dbałość o prywatność i bezpieczeństwo danych klientów. Współpraca w zespole...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY