Kandydat przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:- udziale w szkoleniach organizowanych przez ZUS,- samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,- uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,- tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.Praca na tym stanowisku wiąże się z koniecznością wykonywania zadań poza biurem i koniecznością odbywania podróży służbowych.Wiedza i umiejętności zdobyte w okresie pracy na stanowisku Kandydata na Inspektora kontroli Zakładu są weryfikowane na bieżąco. Wymagany okres 2 lat pracy na tym stanowisku dla osób, które nie były zatrudnione w ZUS, uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, jest warunkiem powołania na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu. Przystąpić do egzaminu kwalifikacyjnego na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu, zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych mogą osoby, które: posiadają wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystają w pełni z praw cywilnych i obywatelskich, mają nienaganną opinię i nie były karane za przestępstwo z winy umyślnej.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomia,prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Uprawnienia: umiejętność obsługi pakietu MS Office: MS Word, MS Excel
Uprawnienia: orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, podejmowanie decyzji, radzenie sobie w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie problemów, negocjowanie i wywieranie wpływu,
Wymagania inne: Miejsce pracy:Chorzów
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 4 666 PLN
Opis wynagrodzenia:złotych brutto - do uzgodnienia