Miejsce pracy: Sosnowiec
Ogłoszenie o naborze Nr 125779
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno - biurowej;
Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego;
- Wiedza związana z wykonywaniem pracy na danym stanowisku, z zakresu pracy kancelaryjnej i archiwizacji dokumentów w organach i jednostkach podległych Ministrowi Spraw Wewnętrznych,
- Znajomość i umiejętność obsługi komputera – program Ms Office – i urządzeń biurowych;
- Umiejętność komunikowania się, współpracy i rozwiązywania problemów,
- Umiejętność sprawnej organizacji i planowania pracy własnej,
- Samodzielność, rzetelność, terminowość.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi komputera;
- Dostęp do informacji niejawnych;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym;