Wymagania niezbędne:- wykształcenie: średnie (preferowane o profilu ekonomicznym) i 5-letni okres pracy lub wykształcenie wyższe (preferowane o profilu ekonomicznym) i 3-letni okres pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o finansach publicznych; ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o samorządzie powiatowym; Rozporządzenia ministra finansów z dnia 2 marca 2010 r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych; ustawy o pracownikach samorządowych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office (Word, Excel),- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- postawa etyczna.
Zabrze
Umowa o pracę na czas określony
od 4 870 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Rozliczenia finansowe i pozyskiwanie środków od instytucji zewnętrznych.2. Kontrola imprez masowych realizowanych na terenie miasta Zabrze.3. Opracowywanie i aktualizacja przy współudziale naczelników...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYDo głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Koordynacja prawidłowości działania systemów informatyczno-księgowych.2. Zatwierdzanie dokumentów księgowych.3. Obsługa platformy KSEF.4. Obsługa konta depozytów Urzędu.5. Obsługa Księgowa...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:1. Realizacja wniosków o wydanie prawa jazdy, kart kwalifikacji, pozwoleń do kierowania tramwajami, prawjazdy międzynarodowych oraz wtórników tych dokumentów.2. Przyjmowanie i realizacja wniosków ws....
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY