Budynek Urzędu przy ul. Damrota 16 w Katowicach - wyposażony w podjazd, windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko biurowe usytuowane na IV piętrze budynku. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Nietypowe godziny pracy (pełnienie dyżurów w wydłużony dzień pracy urzędu).
Zagrożenie naciskami grup przestępczych, zagrożenie korupcją (zastraszanie w przypadku wykrycia fałszywych dokumentów lub nieprawidłowości w dokumentach złożonych przez klientów, podejmowanie decyzji uznaniowych). Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (obywatele UE i ZK oraz członkowie ich rodzin, zapraszający, pełnomocnicy w celu przyjęcia dokumentów/udzielenia informacji). Kontakty zewnętrzne m.in. z funkcjonariuszami Policji oraz ABW, pracownikami: urzędów wojewódzkich oraz innych organów i instytucji w celu pozyskania dodatkowych informacji związanych z prowadzonymi postępowaniami, funkcjonariuszami Straży Granicznej w celu weryfikacji dokumentów składanych przez wnioskodawców.
Warunki pracy Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko biurowe usytuowane na parterze budynku. Praca...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYWarunki pracy Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko biurowe usytuowane na II piętrze budynku....
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYWarunki pracy Budynek Urzędu przy ul. Damrota 16 w Katowicach – wyposażony w podjazd, windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy zlokalizowane w otwartej przestrzeni biurowej na parterze budynku. Obsługa...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY