Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 145314
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe na kierunku dziennikarskim lub specjalizacji dziennikarskiej albo w zakresie komunikacji społecznej
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego , w tym co najmniej 3 letni staż pracy w mediach lub biurze prasowym
- Znajomość ustawy Prawo Prasowe
- Znajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Wiedza merytoryczna z zakresu problematyki mediów, w tym mediów społecznościowych, komunikacji kryzysowej, komunikacji społecznej i public relations
- Umiejętność współpracy, komunikacji, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów
- Umiejętność analizowania informacji
- Umiejętność tworzenia elementów graficznych, nagrań audio oraz nagrań wideo
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B