Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania: wykształcenie wyższe, minimum roczne doświadczenie w przygotowaniu i udzielaniu zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, minimum 4-letni staż pracy, w tym co najmniej 1 rok pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedur na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ukończone kursy i szkolenia w zakresie zamówień publicznych oraz prawa budowlanego, studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, doświadczenie w pracy na różnych platformach do udzielania zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera (MS Office Word, Excel, Open Office, DOM 5), samodzielność, umiejętność pracy w zespole, efektywne zarządzanie czasem pracy, umiejętności analityczne, komunikatywność.Wymagania inne: a) Posiadają obywatelstwo polskie;b) Posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystają z pełni praw publicznych;c) Nie były skazane prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;d) Cieszą się nieposzlakowaną opinią;e) Posiadają znajomość przepisów z zakresu: prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, prawo budowlane, ustawa o pracownikach samorządowych, ustawa o finansach publicznych, kodeks cywilny, ustawa o samorządzie gminnym.
Bytom
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Praca w godzinach: poniedziałek 07.30-15.30 i 09.30-17.30, wtorek-piątek 07.30-15.30wynagrodzenie 5100+ wysługa lat.Zatrudnienie: pierwsza umowa na czas określony po naborze na pół roku
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Szczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl (zakładka oferty pracy); Wykształcenie wyższe-dowolny kierunek oraz staż pracy 1 rok lub wykształcenie średnie i staż pracy 3 lata; biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYSzczegóły oferty pracy na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl (zakładka oferty pracy); Wykształcenie wyższe-dowolny kierunek oraz staż pracy 1 rok lub wykształcenie średnie i staż pracy 3 lata; biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych,...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYDo zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:a) Kompleksowe przygotowanie dokumentów zamówienia i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY