Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Punktualność
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Uprawnienia: Sumienność
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość oprogramowania: SAP, InContact, NEX, Conexiom. Wymagana umiejętność współpracy z zespołem, precyzyjność.
Katowice
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 8 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYRespond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYOsoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Weryfikacja, wprowadzanie i procesowanie zamówień sprzedaży w systemie Wystawianie faktur sprzedaży, korekt oraz dokumentacji niezbędnej w sprzedaży eksportowej oraz wewnątrzwspólnotowej Kontrolę...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY