Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane kierunku związanym z zarządzaniem. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku specjalisty w zakresie zarządzania danymi klientów lub podobnym.
Katowice
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 8 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYEfektywne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYReprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY