W ING Bank Śląski liczą się ludzie. Naszym Klientom doradzamy uczciwie, mówiąc wprost, a pracowników traktujemy z uznaniem, dając możliwość rozwoju i przestrzeń do realizacji różnorodnych pasji. Dołącz do nas!! #polecam
W Tribe Customer Interactions zajmujemy się szeroko pojętą komunikacją klientów za pomocą kanałów zdalnych.
W obszarze naszych działań jest zarówno komunikacja marketingowa i obligatoryjna, czy też komunikacja ściśle związana z regulacjami (m.in. KYC). Zarządzamy tymi procesami poprzez stały rozwój i utrzymanie ekosystemu współpracujących ze sobą wielu aplikacji. Jednym z kluczowych filarów naszej działalności jest budowa wiedzy o kliencie, oraz dostarczenie i odpowiednia konsumpcja danych. W zakresie analityki przyświeca nam proaktywne szukanie nowych wzorców/obszarów do zagospodarowania komunikacją, wyciąganie wniosków oraz wprowadzanie usprawnień i podejmowanie trafnych decyzji i zmian. Nadrzędnym celem jest przygotowanie jak najlepiej spersonalizowanej i realizującej potrzeby Klienta komunikacji oraz rozwijanie silnych relacji
- praca z różnorodnymi danymi z zakresu produktów i usług bankowych, celem której jest gromadzenie wiedzy o kliencie
- analityczne wsparcie procesu budowania i analizy efektywności komunikacji wychodzącej do klientów. Od analizy potencjału do akcji, aż do podsumowania wyników i rekomendacji na przyszłość
- proaktywne szukanie wzorców, tworzenie i przedstawianie wyników analiz na bieżące potrzeby zespołu, ale także całej jednostki i banku
- budowa i utrzymanie biznesowo wartościowych raportów cyklicznych
- koordynacja współpracy wśród analityków w zespołach rozproszonych
- wsparcie w budowaniu i monitorowaniu planów rozwoju
- wsparcie w rekrutacji i onboardingu nowych pracowników