4 lata doświadczenie zawodowego w specjalności inżynieria ruchu oraz egzamin kwalifikacyjny na stanowisko dyżurny ruchu lub stanowisko związane z prowadzeniem i bezpieczeństwem ruchu kolejowego (nastawniczy, zwrotniczy, kierownik pociągu, ustawiacz, manewrowy, rewident taboru, automatyk, toromistrz oraz dróżnik przejazdowy, prowadzący pojazdy kolejowe),
4 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku, którego zakres obowiązków jest zbieżny do zakresu obowiązków przypisanych do stanowiska dyspozytor lub związanym z planowaniem, organizowaniem i eksploatacją przewozów i ruchu pociągów,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyć pracę w systemie zmianowym 12-godzinnym.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: planowanie tras i optymalizacja kosztów transportu, planowanie harmonogramu pracy kierowców i bieżąca koordynacja ich pracy, prowadzenie rejestru i składanie raportów z pracy działu, kontrola jakości i terminowości...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY