Obsługa klientów przez różne kanały komunikacji (telefon, chat, email) w interakcjach przychodzących i wychodzących Zapewnienie wyjątkowej obsługi przez podejście proaktywne, cierpliwe i zrozumiałe, aby każdy klient czuł się wysłuchany i doceniony...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYOdpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i email z profesjonalizmem. Dokumentowanie interakcji z klientem, rozwiązania problemów i dalszych działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Aktualizacja wiedzy...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYObsługa klienta poprzez telefon, czat i e-mail, w tym zarządzanie zapytaniami. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi z empatią i profesjonalizmem, z zachowaniem poufności. Praca zespołowa na rzecz doskonałości w obsłudze klienta. Znajomość języka...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY