Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie dokumentacji w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie wsparcia w zakresie produktów cyfrowych i motoryzacyjnych. Budowanie pozytywnych...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYOdbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat. Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych. Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach. Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYMir sueched e motivierte Persoon, wo 1-Stern-Qualität bringt und gärn mit Mönsche i Schwyzertüütsch schwatzt. Verstanden? Dann bist du bei uns genau richtig! Deine Aufgaben: Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY