Udzielanie wsparcia klientom w języku szwajcarskim niemieckim poprzez telefon, e-mail i czat Pomoc w rozwiązywaniu zgłoszeń dotyczących kwestii technicznych, gwarancyjnych oraz reklamacyjnych Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie Współpraca z innymi...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYTelefoniczna obsługa Klientów niemieckojęzycznych Udzielanie wsparcia w zakresie drobnych usterek, gwarancji i części zamiennych Ustalanie rozwiązań technicznych zdalnie, bez potrzeby wizyty serwisanta Dobieranie produktów do potrzeb Klientów Praca z...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYObsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat, reprezentowanie marki w kontaktach z klientami. Realizacja zgłoszeń gwarancyjnych oraz koordynacja usług serwisowych. Udzielanie wsparcia technicznego i rozwiązywanie problemów klientów. Obsługa...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY