Join a dynamic team as a Customer Service advisor, representing world-class brands including De’Longhi, Kenwood & Braun Household. Deliver exceptional service in pre-sales and post-sales scenarios, ensuring a 360° support experience for customers. Your commitment to prompt, empathetic, and solution-focused interactions will drive customer satisfaction, foster loyalty, and enhance brand reputation.
Wsparcie klientów Grupy Volkswagen za pośrednictwem telefonu, czatu i e-maila. Rejestrowanie i dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Utrzymywanie wysokich standardów obsługi klienta, współpracując z zespołem. Regularne aktualizowanie wiedzy o...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYProfesjonalna obsługa klientów marki Volkswagen za pomocą telefonu, czatu i e-maila. Precyzyjna dokumentacja interakcji z klientami w systemie CRM. Regularne poszerzanie wiedzy o produktach i usługach oferowanych przez Volkswagen. Współpraca zespołowa w celu...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYObsługa klienta (telefon, czat, e-mail) z empatią i profesjonalizmem, w tym obsługa zapytań przychodzących i wychodzących. Zachowanie poufności informacji. Współpraca zespołowa w celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi. Biegła znajomość języka...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY