Tens of millions of Americans are unable to manage their chronic conditions with commercial medications. Using specialized compounded formulas tailored for individual patient needs, Henry helps people who have been left behind by the commercial market, all while remaining easy, accessible, and affordable. Our customers get access to the care they need, and save thousands of dollars on out-of-pocket healthcare expenses per year!
Enjoy the casual culture, remote-first workplace, and generous PTO!
Apply today to make a direct, daily impact in one of the fastest-growing startups in the country - we are excited to meet you!
We are seeking dynamic and experienced Care Coordinators to join our growing team. As the primary point of contact for our valued customers, you will provide exceptional support and assistance through inbound and outbound communication channels, ensuring timely and accurate service that exceeds our customers expectations. With your expertise, you will manage customer interactions with professionalism and care, becoming a key member of our dedicated customer support team. Join us and make a meaningful impact on the customer experience.
63,46 PLN/h, B2B contract, which averages 11.000PLN monthly, depending on the number of working hours in a month.
Henry Meds is committed to promoting an inclusive work environment free of discrimination and harassment. We value a diverse and balanced team where everyone can belong.
Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYOpis stanowiska: Praca polegająca na przyjmowaniu zamówień z aptek współpracujących z Hurtownią. Praca w godzinach popołudniowych. Wymagania: Wykształcenie min. średnie. Umiejętność sprawnego przyjmowania zamówień od klientów. Pozytywna energia,...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYTwoje zadania Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami, Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym, Prowadzenie procesu reklamacji, Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY