-
Specjalista handlowy ds. środków smarnych
Klient portalu Praca.pl
Dodane: dzisiaj,
Lokalizacja: śląskie / Rybnik,
Sprzedaż i promocja środków smarnych; Nadzór i wsparcie techniczne dla klientów; Rozwijanie nowych aplikacji i kanałów dystrybucyjnych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Analiza rynku i działań konkurencji; Zarządzanie bazą CRM. Wykształcenie wyższe...
-
Konsultant telefoniczny z j. niemieckim
Carework Plus Sp. z o.o.
Dodane: dzisiaj,
Lokalizacja: śląskie / Gliwice,
Twoje zadania: Obsługa klienta z Niemiec telefonicznie i pisemnie, Organizacja pracy opiekunów w Niemczech, Współpraca z niemieckimi planistami i doradcami klienta, Nadzór nad dokumentacją cyfrową i rejestrowaniem czasu pracy, Planowanie urlopów i koordynacja...
-
Specjalista w dziale usterek i gwarancji, posprzedażowa obsługa klienta – branża budowlana
Smart - HR
Dodane: dzisiaj,
Lokalizacja: śląskie / Katowice,
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.: Analiza i ocena zasadności zgłaszanych przez Klientów usterek technicznych oraz roszczeń gwarancyjnych w zakupionych budynkach mieszkalnych (m.in. domy w zabudowie szeregowej,...
-
Sales Representative – Rynki Zagraniczne
Smart - HR
Dodane: dzisiaj,
Lokalizacja: śląskie / Zabrze,
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Kompleksową opiekę nad procesem sprzedażowym: od pierwszego kontaktu z Klientem po podpisanie kontraktu, Obsługę zapytań ofertowych oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów z terenu Europy, Azji...
-
Specjalista ds. Rozwoju Rynków Eksportowych
Smart - HR
Dodane: dzisiaj,
Lokalizacja: śląskie / Zabrze,
Opis stanowiska: Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami biznesowymi na wybranych rynkach międzynarodowych (Europa, Azja, Afryka Płn.-Wsch.), Samodzielne prowadzenie procesów sprzedażowych – od kontaktu do podpisania kontraktu, Uczestnictwo w targach...
-
Specjalista ds. Serwisu Posprzedażowego w Budownictwie
Smart - HR
Dodane: dzisiaj,
Lokalizacja: śląskie / Katowice,
Co będzie należeć do Twoich obowiązków? Ocena zasadności zgłoszeń dotyczących usterek i gwarancji, Utrzymywanie kontaktu z klientami i wsparcie posprzedażowe, Monitorowanie pracy ekip serwisowych i kontrola terminowości, Współpraca z działem sprzedaży...