Firma Lantek, światowy lider w dziedzinie systemów CAD/CAM/MES/ERP dla sektora obróbki blachy.
Firma powstała w 1986 roku w Hiszpanii i od tego czasu zdobyła zaufanie klientów w ponad 100 krajach świata. Obsługa klientów realizowana jest obecnie przez kilkanaście oddziałów firmy zlokalizowanych w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej.
Biuro Lantek Polska powstało w Katowicach w 2006 roku i zajmuje się obsługą klientów w Polsce, a także współtworzeniem i rozwijaniem oprogramowania oraz wsparciem technicznym dla klientów na całym świecie.
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu ze strony klientów krajowych, poszukujemy zdolnych, ambitnych oraz chętnych do poszerzania swojej wiedzy i umiejętności osób do działu wsparcia technicznego na stanowisko:
Firma Lantek oferuje możliwości rozwoju zawodowego, ciekawą pracę w międzynarodowym zespole, możliwość doskonalenia znajomości języków obcych oraz konkurencyjne warunki wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności i kwalifikacji, a także uwzględniające postępy w pracy i zaangażowanie.
Praca stacjonarna odbywa się od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00. Wyjazdy służbowe mają miejsce w dni robocze z pełnym pokryciem kosztów przez firmę.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za: wdrażanie systemów informatycznych, w tym elektronicznego obiegu dokumentów, opracowywanie analiz przedwdrożeniowych, przeprowadzanie szkoleń dla użytkowników, wsparcie użytkowników podczas...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYDoradztwo, specyfikacja, instalacja, konfiguracja, pomoc, wsparcie helpdesk: Pakiet oprogramowania Lantek Serwer bazy danych Integracje z systemami zewnętrznymi (ERP) Wsparcie i realizacja małych/średnich projektów klientów. Definiowanie rozwiązań we...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY