Desired:
- Experience with luxury brands and high-end customer relationships, particularly in the automotive sector.
- Familiarity with CRM systems
- Interest in the automotive industry, with a passion for cars and Volkswagen Group’s cutting-edge technology.
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYSzybka i profesjonalna obsługa klienta (telefon, czat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca z kolegami celem poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Zapewnienie przyjaznej i...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTYSzybka i profesjonalna odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizacja wiedzy o produktach,...
POZNAJ SZCZEGÓŁY OFERTY